Сільськогосподарські прицепи SIPMA PR 600 EKO, SIPMA PR 800 EKO, SIPMA PR 1000 EKO
Сільськогосподарські причепи із тристороннім перекиданням кузова характеризуються надійною конструкцією і універсальністю застосування. Їх перевагою є використання в них агрегатів і вузлів відомих виробників.
Омологація до 40 км / ч. Кожен причіп класифікується як вантажний сільськогосподарський причіп. Завдяки цьому він може пересуватися також по автодорогах загального користування.
Можливість використання причепа в якості платформи. Після демонтажу бокових бортів можливе використання причепа в якості платформи для перевезення тюків соломи, сіна та силосу. Вантажний кузов пристосований для перевезення євро-палет.
Надійна рама, виготовлена з закритого профілю, забезпечує довгу експлуатацію причепа.
Борти завдяки значній стійкості, забезпечують надійність конструкції.
Відкидні борти, перекидні в бік і вниз, полегшують експлуатацію причепа.
Ущільнення бортів забезпечують герметичність вантажного кузова, який може використовуватися для перевезення зерна
і ріпаку.
Центральне блокування бортів, що скорочує час розвантаження і що підвищує рівень ергономіки.
Задній гак і виводи пневматичного та гідравлічного устаткування забезпечують зчеплення другого причепа.
Шибер в задній стінці забезпечує точну струминне розвантаження зерна і в поєднанні з зсипним жолобом полегшують роботу з різними транспортерами зерна.
Сходи забезпечує зручний і безпечний доступ всередину причепа.
Тент з стелажем (опція) захищає вантаж від негативного впливу погодних умов.
Технічні данні та оснащення
|
|
Модель |
PR 600 EKO |
PR 800 EKO |
PR 1000 EKO |
Вантажопідємність |
кг |
6000 |
8000 |
10000 |
Вантажопідємність із надставкою |
М3 |
10,3 |
11,6 |
12,7 |
Система перекидання |
- |
трьохстороння |
Мінімальна споживана потужність двигуна |
к.с (кВ) |
46,6 (35) |
54,4 (40) |
68 (50) |
Допустима повна вага |
кг |
8500 |
10515 |
13220 |
Вантажомісткість |
м2 |
11,55 |
11,55 |
11,55 |
Колісна база |
м |
3,29 |
3,29 |
3,27 |
Телескопічний циліндр: хід |
м |
1,60 |
1,60 |
1,60 |
Підвіска |
|
параболічні ресори |
параболічні ресори |
параболічні ресори |
Колісна колія |
м |
1,95 |
1,95 |
1,95 |
Размір шин |
|
14/65 P16 |
14/65 P16 |
385/65 P22,5 |
Кут перекидання вантажного кузова - назад |
° |
45 |
45 |
45 |
Кут перекидання вантажного кузова - в сторони |
° |
45 |
45 |
45 |
Товщина листового металу стіни |
мм |
2 |
2 |
2 |
Товщина листового металу підлоги |
мм |
2 |
2 |
2 |
Теоретична швидкість |
км/год |
40 |
40 |
40 |
Оснащенння |
|
|
|
|
Заднє елетричне гніздо |
|
|
|
|
Гальмівне обладнання: |
|
|
|
|
1-провідний привід |
|
|
|
|
2-провідний привід |
|
|
|
|
Освітлення (електрообладнання) |
|
|
|
|
Ручне гальмо |
|
|
|
|
Сходи і бортові щаблі |
|
|
|
|
Задній ручний гак |
|
|
|
|
Задні виходи гідравліки |
|
|
|
|
Тяга дишла |
Ø |
40 |
40 |
40 |
Крила задніх коліс |
|
|
|
|
Тент з стелажем |
|
|
|
|
Задній автоматичний гак |
|
|
|
|
Зсипний шибер для зерна |
|
|
|
|
Задні виходи гальма |
|
|
|
|
Розміри: |
|
|
|
|
Висота стінок кузова |
мм |
500+400 |
500+500 |
600+500 |
Внутрішня довжина вантажного кузова |
м |
4,77 |
4,77 |
4,77 |
Висота платформи від основи |
м |
1,18 |
1,18 |
1,33 |
Внутрішня ширина вантажного кузова |
м |
2,42 |
2,42 |
2,42 |
Габаритні розміри: |
|
|
|
|
довжина |
м |
6,76 |
6,76 |
6,79 |
ширина |
м |
2,55 |
2,55 |
2,55 |
висота |
м |
2,10 |
2,21 |
2,43 |
Вага |
кг |
2500 |
2515 |
3220 |
Умовні позначення: - cтандарт, - за доплату, - недоступно